Potrzebujesz pomocy przy zakupie? Napisz na invicta@invictawatch.pl

WAŻNA INFORMACJE DLA KLIENTÓW:

Informacji na temat pasków, akcesoriów oraz serwisu udzielamy tylko drogą e-mailową.  W ofercie Invicta jest kilka tysięcy modeli. Nie jesteśmy w stanie udzielić informacji telefonicznie.

invicta@invictawatch.pl

Warunki gwarancji:

Tylko zakup u autoryzowanych sprzedawców zapewnia legalny produkt, 3 letnią gwarancję (2 plus 1 rok przy rejestracji zegarka) oraz serwis w Polsce. Zakup zegarków z nieautoryzowanych źródeł nie gwarantuje dostępu, nie tylko do profesjonalnego serwisu, ale i do części zamiennych oraz do akcesoriów takich jak paski, bransolety, zapięcia.

Lista autoryzowanych sklepów

W Polsce honorowana jest europejska karta gwarancyjna (koloru żółtego z hologramem firmy Morwa, wyłącznego dystrybutora).

 

Zegarki podrabiane: 

Na rynku polskim występuje znaczna ilość „podróbek” zegarków Invicta. W przypadku wysyłki takiego zegarka do serwisu, jest on zatrzymywany i przekazywany policji.

Adres serwisu:

Morwa 

ul.Krakowska 87

32-050 Skawina